Monday, November 26, 2012

Durian Crepe on sale now

Akhirnya, setelah ramai bertanyakan samada saya buat tak Durian Crepe... jawapan kata tak.... akhirnya yes...saya buat... so sapa2 nak Durian Crepe, bolehlah order... hanya menggunakan isi durian yang terbaik sahaja... In Shaa Allah...
nyummm sedap dimakan sejuk-sejuk...

Untuk mengekalkan kesegaran dan ketulenan Durian Crepe ni, eloklah dimakan dalam masa 2 hari, simpan dlm fridge...kalau nak lama2 lagi, masuk freezer utk lebih selamat...tapi tidak digalakkan simpan dalam freezer sebab bila dinyahbeku, rasanya dah tak berapa ngam...jadi eloklah dimakan segera... Satu nasihat, please...simpan dalam fridge ye kalau takmo makan harini, nak makan besok, simpan dulu dalam fridge, jangan simpan dalam tudung saji..hehehe... tapi boleh gerenti, makan 1 hari dah habis dah...hehehe... saya memang hantu durian, jadi memang cepat habisnya...nyummm...

Saya akan ambik order setiap hari Jumaat...untuk dapatkan Durian Crepe hari Ahad/Isnin..sebab senanglah saya nak mencari durian during weekend.... :-)) Tapi akan dipertimbangkan jika ada permintaan untuk di tengah2 minggu...


To order, pls place the order 5 days in advance to:
ISAURA KITCHEN
Deliciously Home-baked Delights
ZURA: H/P:019-393 4471 (SMS only)
Email : isaura.kitchen@yahoo.com
Self pick-up : Bandar Bukit Tinggi 41200 Klang Selangor Darul Ehsan.
Delivery services available upon request and shall be charged accordingly.

No comments:

Post a Comment