Monday, November 26, 2012

All-Time Favourite Cookies

Alhamdulillah....promo daripada adik yang sukakan sangat tart nenas ni, adalah juga order di luar waktu hari perayaan...
Terima kasih kepada customer yang memang dah banyak kali order kek from me, Hazlina. She likes to have 2 sets of Tart Nenas and 2 sets of Rich Chocolate and Nuts Cookies.
The moment I made the tart, my sister pun tumpang sekaki, coz ada lebih... and the moment I made Choc Chip cookies, my sons dah tak sabar2 nak makan....so I made extra... baru bakar 1 batch, my children dah macam kucing terbau2 ikan goreng...tunggu masa nak capai tangan je...haippp! sempat ku tepis...nanti dulu...sabar...hehehe.... kids...gitulah ragamnya...seronok tengok...


To order, pls place the order 5 days in advance to:
ISAURA KITCHEN
Deliciously Home-baked Delights
ZURA: H/P:019-393 4471 (SMS only)
Email : isaura.kitchen@yahoo.com
Self pick-up : Bandar Bukit Tinggi 41200 Klang Selangor Darul Ehsan.
Delivery services available upon request and shall be charged accordingly.

No comments:

Post a Comment