Thursday, July 5, 2012

Muffins

Assalamualaikum semua....sebulan saya tak update blog....takde masa ke malas...? emmm susah nak jawab tu....hahahaha...maafkan saya....

Harini saya saya akan masukkan semua entri tertangguh...yang sepatutnya bulan June...ni dah masuk July dah ni...

Muffins ni order daripada beberapa kenalan termasuk suami sendiri dan anak-anak sendiri..tapi utk anak-anak sendiri tu fully sponsoredlah daripada ibu diorg (hehe sayalah tu ibu diorg...)











Semua ni guna resipi yang sama je...pernah saya post di sini dulu...resipi daripada Ms Nigella Lawson kita tu....

To order, pls place the order 5 days in advance to:
ISAURA KITCHEN
Deliciously Home-baked Delights
ZURA: H/P:019-393 4471 (SMS only)
Email : nilam72a@yahoo.com
Self pick-up : Bandar Bukit Tinggi 41200 Klang Selangor Darul Ehsan.

Delivery services available upon request and shall be charged accordingly.

No comments:

Post a Comment