Wednesday, September 12, 2012

Jamuan Hari Raya KSIT 2012

Last week syarikat ada buat jamuan hari raya. Me, as one of the AJK for this event, menggunakan kuasa veto....order kek daripada saya! hehehehehe....xdelah.....diorg yang suruh saya buat...saya buatlah....tapi kalau tak suruh pun saya buat jugaklah....hehehehehhehahahaha

Oklah, just a simple one, i baked the newly Snowy Cheese Cake and Chocolate Moist Cake. Dan saje nak tambah-tambah, suka-suka je nak buat Talam Cendol....and also Rojak buah...tapi kuah rojak tu my motherlah buat, order daripada mak, saya bayarlah.... meh tgk gambar...

sedap ni tau...sampai orang tak percaya saya yang membuatnya..huhuhu sampai hati...betullll saya yang buat....

ini biasalah....chocolate moist cake
snowy cheese cake....habis dulu...sedaplah tu...
buah-buahan untuk rojak
kuah rojak...sedap gila..semua suka...thank you mama...muaahhh

 Apa menu-menu lain....? Yang ditunggu-tunggu ialah....

Nasi Arab...ditempah khas dari Saba' Restaurant, Cyberjaya...sedapnyalah.... menu lain ada satay, lemang, nasi impit...agar-agar, triffle, kole kacang, dan macam-macam lagilah....



No comments:

Post a Comment