Monday, August 5, 2013

Projek Kuih Raya

Alhamdulillah.... terima kasih kepada semua yang sudi menempah kuih-kuih raya daripada Isaura Kitchen... paling mendapat tempat adalah kuih Tart Nenas....buatnya sampai tak cukup tangan, terpaksa import khidmat bibik adik saya...dapatlah dia menambah duit saku kan...

Antara jualan kuih dan kek laris daripada Isaura Kitchen...

Tart Nenas



Rich Choc N Nuts Cookies



Kek Betawi



Ini adalah kuih-kuih yang ada juga yang sudi order, tapi kuranglah...tetap Alhamdulillah dengan rezekiNya... 

Crunchy Cornflakes

Choc and Cheese Brownies



Ini pula kuih-kuih raya untuk rumah sendiri, rumah mak dan rumak mak mertua...mana yang sempat je...ada buat banyak, ada buat sikit...pandai-pandailah bahagi-bahagikan...tapi untuk rumah sendiri tak banyak...untuk rumah sendiri simpan biskut kacang, crunchy caramel almond, crunchy cornflakes dan cornflakes madu je...cukuplah...

Biskut Kacang aka Mazola

Kuih Semperit

Cornflakes Madu

Pistachio Yammies, Biskut Cokdam, Kelapa Poppy

Crunchy Caramel Almond

Kek Prune dan Kurma

Choc Cupcakes
Cupcakes ni ditempah oleh kawan adik ipar kepada adik saya...ingat tak last month saya ada buatkan cupcakes untuk pertunangan adik ipar adik saya? 
Ni kawan adik ipar dia berkenanlah kot...tempah untuk raya, nak yang sama sebijik macam saya buat untuk majlis pertunangan hari tu...


Ini lebih tiga, saya buat khas untuk harijadi anak sedara saya yang jatuh pada hari raya ni...8/8/2013.... maaf mak ngah tak sempat nak buat kek besar-besar ye...cupcakes pun boleh ye...

Happy Birthday to Eiyani, 5 years old and Danial 14 years old...


To order, pls place the order 5 days in advance to: ISAURA KITCHEN Deliciously Home-baked Delights ZURA: H/P:019-393 4471 (SMS only) Email : isaura.kitchen@yahoo.com Self pick-up : Bandar Bukit Tinggi 41200 Klang Selangor Darul Ehsan. Delivery services available upon request and shall be charged accordingly.

No comments:

Post a Comment